Vážení uživatelé. Rádi bychom se s vámi podělili o malou ochutnávku toho, co se chystá ve Výkazu práce v nejbližším období. K podkladu pro mzdy přidáme novou možnost, detailně zvolit, co do odpracovaného času započítat a co ne. Přehledy o pracovnících vylepšíme tak, abyste i v mobilní a PC aplikaci měli ještě lepší představu o aktuálním dění. Dále se můžete těšit také na nové možnosti a design docházkového terminálu, možnost přepnutí na jiného pracovníka v mobilní aplikaci a mnoho dalších funkcí.
Dnes přinášíme velké množství vylepšení a některé úpravy které výrazně změní tvář aplikace. Hlavní novinkou je, že Rozpis práce byl vylepšen, přejmenován na agendu Výkaz práce, stal se hlavní agendou aplikace a byl ještě hlouběji propojen s Docházkou. Toto propojení přináší ne-jen zjednodušení kontroly záznamů, ale také nové způsoby, jak práci evidovat. Obzvláště pak za využití přidaných funkcí, jako je start záznamu ze šablony, z plánu, či z historie, opětovné spuštění záznamu, či třeba duplikace mezi pracovníky. Ve všech aplikacích je nyní mnoho věcí "více po ruce". Důležité změny proběhly taktéž v systému vyúčtování za využití aplikace.
Tentokrát nová verze aplikace ne-jen přináší vylepšení, ale je jimi přímo nabita. Vedoucí pracovníci, kteří si rádi důkladně zkontrolují pracovní výkaz svých zaměstnanců jistě využijí novinku v podobě schvalování zkontrolovaných záznamů. Ty, co již stihli vyzkoušet novou PC aplikaci nebo se k tomu brzy chystají rádi potěšíme informací, že do aplikace přibylo množství funkcí do teď známých především z aplikace pro mobilní telefony, jako například přehled o přítomnosti pracovníků, tlačítka pro rychlý start činností a mnoho dalších. Při vylepšeních jsme samozřejmě pamatovali i na uživatele mobilní aplikace. Pro více informací neváhejte nahlédnout do článku.
Práce zaměstnanců vykonávaná mimo budovu se těžko sleduje i eviduje. Klade vyšší nároky na řadové zaměstnance při vyplňování papírových formulářů a také na vedoucí pracovníky, kteří je musí důkladně kontrolovat. Všechny tyto náročnější podmínky, které zabírají velké množství času, dokáže skvěle vykompenzovat Výkaz práce představující komplexní docházkový systém, do kterého mohou zaměstnanci zadávat data o své aktivitě pomocí Android nebo iOS aplikace. Vedoucí pracovníci si mohou následně aktivitu svých zaměstnanců zkontrolovat pomocí...
Nová verze aplikace sebou přináší hned několik výrazných novinek. První z nich je moderní aplikace pro počítače se systémem Microsoft Windows 10. S ohledem na pohodlný způsob zadávání bude nová PC aplikace jistě přínosem především na pracoviště, kde vzniká v průběhu dne větší množství záznamů, s ohledem na časté střídání činností nebo zakázek. Majitele telefonů iPhone jistě potěší zpráva, že již budou moci zapisovat své jízdy vozidlem během několika ťuknutí na obrazovku svého mobilního zařízení. Informace o dalších novinkách, jako například o skupinových oprávněních naleznete v článku.
O jaké funkce byl Výkaz práce rozšířen tentokrát? Verze 7.3 je přínosem především pro uživatele, kteří se těšili na funkci, jež jim umožní sledovat průběh zakázky z pohledu určeného rozpočtu. Potěšeni budou jistě i ti, kteří se těšili na dostupnost Knihy jízd ve svém mobilním telefonu s Androidem, aby mohli své cesty pohodlně zaznamenávat kdekoli a okamžitě. Uživatelům iPhone jsme vytvořili nový design aplikace, pro intuitivnější používání dle iOS standardů. Verze 7.3 nabízí také pohodlnější přidělení oprávnění k vozidlům a další vylepšení.
Výkaz práce ve verzi 7.2 byl vylepšen hned o několik zajímavých funkcí. Změny byly tentokrát zaměřeny nejvíce na efektivnější práci s agendami zakázka a fakturace. Pro tyto účely dokonce přibyla nová agenda Výdaje. Dále se verze 7.2 zaměřuje na pohodlnější využití pro uživatele a s tím spojené nové možnosti. Například byla přidána vylepšení pro snazší evidenci a kontrolu docházky pracovníků na stálém pracovišti i u zákazníků.
Verze 7.1 přináší nové možnosti v nastavení oprávnění a pohodlné přidělení práce na zakázky. Také můžete vést účet v dolarech a euro. Pohodlnější zadávání práce nově umožní funkce zadání podle opakované a podobné práce. Nová verze také přináší přívětivější uživatelské prostředí pro Android a celkově rychlejší běh celého systému. Podívejte se na všechna nová vylepšení a funkce!
Představujeme Vám jarní novinky. Nová verze přináší širší možnosti přidělovat oprávnění, možnost ne/zobrazovat zakázky a individuální nastavení absencí a přestávek pro pracovníky. Také přibyla funkce Uzavření období, kterou můžete zakázat editaci určitých záznamů. Podívejte se na jarní novinky!
Přinášíme vám několik vylepšení, které opět posunou možnosti Výkazu práce o krok dál. Rozšířené nastavení sazeb, a možnost získat bonus za dobití kreditu a další.
Docházkový systém potřebuje dříve či později každá firma, která chce mít přehled o odpracovaných hodinách svých zaměstnanců. Klasické docházkové systémy v dnešní době většinou nenabízejí možnost evidence docházky v terénu. Časy, kdy firmy evidovaly příchody a odchody pomocí docházkové knihy nebo používaly takzvané "píchačky", jsou již dávno minulostí. Pokud si tedy lámete hlavu nad tím, jak kontrolovat své pracovníky …
Lámete si hlavu nad tím, jak vést přehled své vlastní práce nebo evidenci docházky a činnost svých zaměstnanců včetně zaznamenání jejich polohy? Pomoci Vám může služba Výkaz práce. Jednou z propracovaných funkcí v rámci docházkového systému Výkaz práce je jednoduchá a přehledná evidence odpracované doby, kterou je zaměstnavatel povinen vést dle zákona. Výhodou systému jsou mimo jiné přehledné výstupy, které …