Docházkový systém potřebuje dříve či později každá firma, která chce mít přehled o odpracovaných hodinách svých zaměstnanců. Klasické docházkové systémy v dnešní době většinou nenabízejí možnost evidence docházky v terénu. Časy, kdy firmy evidovaly příchody a odchody pomocí docházkové knihy nebo používaly takzvané "píchačky", jsou již dávno minulostí. Pokud si tedy lámete hlavu nad tím, jak kontrolovat své pracovníky i na odloučených pracovištích či na služebních cestách, tak se může stát náš docházkový systém Výkaz práce Vaším ideálním pomocníkem.
Mobilní docházka
V dnešní technologické době je možné kontrolovat své zaměstnance kdekoliv v terénu, protože součástí našeho systému je i lokalizace pracovníků. Je to výhoda především pro zaměstnavatele, kteří častokrát ani neví, který zaměstnanec právě pracuje a kde se přesně během dne pohybuje či kolik si dělá přestávek. Naše mobilní docházka Vám ukáže, jak lze jednoduše platit zaměstnance pouze za čas strávený na pracovišti.
Jak to funguje?
Náš systém není limitován žádným konkrétním místem budovou či areálem. K evidenci práce zaměstnanců, kteří jsou například na služební cestě nebo někde v terénu stačí pouze mobilní telefon s naší aplikací. Jediným kliknutím zaznamenáte příchod nebo odchod včetně své polohy. Vše je okamžitě zaznamenáno a synchronizováno na webové rozhraní. Zaznamenaná data mohou následně sloužit jako ideální podklad pro výpočet mzdy či různé další analýzy.
Kde je aplikace pro evidenci docházky ke stažení?
Pokud se vám líbí představa mít vždy přehled o všech pracovnících nebo chcete předejít případným dohadům o počtu odpracovaných hodin či přesčasech, stačí Vám k tomu docházkový systém Výkaz práce a mobilní telefon, který umí lokalizovat svoji polohu. Speciální mobilní aplikaci si můžete stáhnout Vy i Vaši zaměstnanci na stránkách obchodu Google play nebo iTunes .
Pokud Vás náš docházkový systém Výkaz práce zaujal, můžete si ho jednoduše vyzkoušet zdarma . V případě zájmu o další informace nás neváhejte kontaktovat.